prijzen per 1 augustus 2025
De afbeelding geeft de prijsstelling per 1 januari 2023 aan.
In verband met de stijgende kosten van de afgelopen jaren worden de prijzen per 1 augustus 2025 met 4% verhoogd. De laatste prijsvaststelling was van 1 januari 2023. De nieuwe prijzen per 1 augustus voor nieuwe contracten worden:
(let op: lopende contracten blijven de prijsstelling van 1 januari 2023, totdat een nieuwe periode ingaat).
Licentie A | Licentie B | Licentie C | |
loopduur contract | max. 25 stamgroepen | 26 - 50 stamgroepen | meer dan 50 stamgroepen |
1 jaar | € 1300 | € 1560 | € 1820 |
3 jaar | € 1040 | € 1300 | € 1560 |
5 jaar | € 832 | € 1040 | € 1248 |
alle bedragen zijn excl. BTW
Ontdek de nieuwe feature!
Bij onderwijsresultaten zijn we voortdurend bezig met het verbeteren van onze tool om scholen te ondersteunen in hun streven naar goede resultaten. We zijn dan ook verheugd om een baanbrekende nieuwe feature aan te kondigen in onze onderwijsresultatenmonitor!
Wat is er nieuw?
Onze nieuwste feature biedt scholen nu de mogelijkheid om niet alleen het berekend oordeel van de inspectie te zien, maar ook een prognose van het toekomstige oordeel. Zo kunnen scholen nog eerder zien hoe de inspectie zal gaan oordelen en is er voor scholen meer data en informatie beschikbaar om hun onderwijsresultaten te analyseren en te verbeteren.
Voordelen van de nieuwe feature:
- Inzicht in toekomstige prestaties: door het toekomstige oordeel te berekenen, kunnen scholen proactief inspelen op mogelijke verbeterpunten en strategisch plannen voor de toekomst.
- Meer data, meer informatie: met uitgebreide data en prognoses kunnen scholen diepgaande analyses uitvoeren en gerichte acties ondernemen om hun onderwijsresultaten en dus de successen van leerlingen te verhogen.
- Transparantie en betrouwbaarheid: de combinatie van het berekend oordeel van de inspectie en de prognoses zorgt voor een transparant en betrouwbaar beeld van de onderwijsresultaten.
Bij onderwijsresultaten geloven we in de kracht van data om onderwijs te verbeteren. Onze nieuwe feature is ontworpen om scholen te voorzien van nog meer informatie die ze nodig hebben om hun prestaties te optimaliseren en hun leerlingen de best mogelijke onderwijsomgeving te bieden.
Probeer het nu!
We nodigen alle scholen uit om deze nieuwe feature te ontdekken en te ervaren hoe het hen kan helpen bij het bereiken van hun onderwijsdoelen. Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie en een demonstratie van de onderwijsresultatenmonitor.
Samen bouwen we aan een toekomst waarin elk kind kan excelleren!
Vooruitblik: rapportagemogelijkheden in najaar 2025
In het najaar van 2025 verwachten wij de nieuwe rapportagemodule te presenteren. We zijn erg blij met de ontwikkelingen, die we momenteel doorvoeren en met het vertrouwen dat we krijgen van alle scholen die al met de OnderwijsResultatenMonitor werken.
We hebben besloten om de rapportagemodule grondig te innoveren, zodat je nóg gedetailleerdere rapportages kunt maken met de OnderwijsResultatenMonitor. Daarnaast kun je straks meer meetmomenten in het schooljaar zien in je overzicht, waardoor je niet alleen het beeld, maar ook de ontwikkeling kunt zien van je klas, de afdeling, het leerjaar of de hele school.
Uiteraard blijft alles eenvoudig in gebruik en slim vormgegeven.
Uniek in Nederland!
Nu de Inspectie van het Onderwijs de resultaten openbaar heeft gemaakt, worden de onderwijsresultaten ook direct ingelezen in de OnderwijsResultatenMonitor. De school wordt hierin dus volledig ontzorgd én heeft meteen de juiste data en informatie beschikbaar.
Hierdoor krijg je een actueel beeld van het huidige driejarig gemiddelde en zie je ook de prognose voor de onderwijsresultaten van maart 2026. Je ziet dus vandaag nog hoe de school ervoor staat en waar bijsturing nodig is.
Welke leerlingen in welke klassen hebben direct hulp nodig? Je ziet het in de OnderwijsResultatenMonitor. In andere programma’s zien scholen achteraf pas de benodigde informatie, wanneer bijsturen niet meer mogelijk is. Dat maakt de OnderwijsResultatenMonitor uniek in Nederland!